Pierwsza kampania Google Ads

Pierwsza kampania Google Ads

tryb szkolenia - warsztaty praktyczne (1 dzień + 1h zdalnej konsultacji po 21 dniach)

Dla kogo jest to szkolenie?

Mikro i małych przedsiębiorstw

Prowadzących sklepy internetowe

Blogerów

Początkujących pracowników działów marketingu

Jeżeli do tej pory tylko słyszałeś o systemie reklamowym Google Ads (Adwords) lub Twoje samodzielne próby uruchomienia kampanii kończyły się frustracją i przynosiły nie do końca oczekiwany efekt, to te warsztaty są właśnie dla Ciebie!

Zbuduj samodzielnie swoją pierwszą kampanię reklamową w jeden dzień!
Uszyj ją na miarę i według swoich potrzeb, a po warsztatach, mądrzejszy o zdobytą wiedzę, będziesz potrafił sam tworzyć kolejne kampanie w Google Ads!

To nie wszystko!

Wiemy, że kampanie mogą się różnić i czasami ciężko ogarnąć drobne niuanse od razu, dlatego oferujemy dodatkowo 1h zdalnych konsultacji po upływie 21 dni od warsztatów! Skonsultuj pierwsze efekty swojej pracy!

Informacje organizacyjne:

Ile trwa szkolenie?

Szkolenie trwa jeden dzień czyli 8 godzin lekcyjnych + 1 godzina zdalnych konsultacji po 21 dniach. Spotykamy się w godzinach od 9.00 do 17.00. W tym dwie przerwy po 15 minut oraz przerwa na lunch 30 min.

Co nas wyróżnia?

Małe, kameralne grupy szkoleniowe. Indywidualne podejście do uczestnika. Doświadczeni trenerzy praktycy.

Jak pracujemy?

Warsztatowo czyli tworzymy kampanię Google Ads gotową do zastosowania w Twojej firmie.

Program szkolenia:

  • Omówienie systemu Google Ads, rodzajów kampanii i sposobów rozliczania się
  • Założenie konta w pełnej usłudze Google Ads
  • Sposoby rozliczania budżetów Google Ads
  • Najważniejsza konfiguracja Google Analytics, połączenie z kontem Google Ads i zastosowanie go w kampaniach reklamowych
  • Rodzaje i możliwości kampanii Google Ads wraz z utworzeniem wybranych typów kampanii - sieć wyszukiwania (Search) i sieć reklamowa (display)
  • Jak odczytywać dane w kampaniach Google Ads
  • Jak optymalizować kampanie Google Ads
  • Jak dobrać działania dodatkowe w kampaniach Google Ads (wprowadzenie do kampanii Facebook Ads i email marketingu)

Trener - Kamil Hatko

Kamil Hatko, na co dzień zajmujący się marketingiem i reklamą online jako Spectrum Marketing. Do działań podchodzi kompleksowo, jednocześnie przybliżając w prosty sposób działania swoim klientom.
Podstawą współpracy zawsze jest edukacja i partnerstwo. W CV pochwalić się może współpracą z Grow with Google, Google Internetowe Rewolucje, Landingi, QOD Barber Shop Polska, czy dziesiątkami firm i marek MŚP.

Cena szkolenia

Cena w przedsprzedaży 449 zł! Zgłoś swój udział do 14 dni przed szkoleniem i zaoszczędź 50 zł!
Cena regularna szkolenia wynosi 499 zł brutto (VAT zw).

Wystawiamy faktury VAT (podaj dane do faktury w trakcie rejestracji).

W cenie szkolenia

  • Praktyczna wiedza
  • Dodatkowa godzina zdalnych konsultacji po szkoleniu
  • Gorący posiłek w ciągu dnia (dot. zajęć całodniowych)
  • Przerwy kawowe
  • Zaświadczenie o ukończonym szkoleniu

Terminy i rejestracja